duminică, 3 iunie 2012

 Ce e cu mine?
 Am unele momente cand nu ma recunosc, momente in care cred ca nu am pe nimeni alaturi,ca nimeni nu ma asculta... Dar nu e asa, stiu ca exista persoane minunate care ma asculta, ma sprijina, ma iubesc....o persoana speciala exista sigur...mereu alaturi de mine, iubitul meu scump!
 Dar , acum,ma simt atat de neputincioasa, exista in mine o stare de neliniste, de durere, de lipsa a ceva...
Simt cum inima imi bate de la zeci de kilometri si fenomenul este ciudat....Vreau sa vorbesc cu cineva, sa ma descarc.....observ schimbari in jurul meu si in jurul multora.
Uneori devin penibila, se vede ca simt nevoia de afectiune,de atentie, de imbratisari, de sarutari , de sprijin, de incredere , etc.
Greu, disatanta din nou , ma doboara....offff, suspin si tac. Tac , ma doare, nu ma pot descarca ! Cel putin, nu aici! Nu e locul cel mai potrivit....
 P.s. Te iubesc puiut!
Incerc sa adorm ,desi sansele sunt putine, pana maine nu cred  ca  o sa imi ies din starea asta....trebuie sa te vad , sa stiu ca esti ok! Imi e dor de tine, tare , tare....Abia astept sa te vad si sa iti dau o imbratisare calda, din suflet , sa simt ca esti langa mine....
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu