luni, 14 ianuarie 2013

Dor.

Nu stiu cum sa incep. Sunt foarte multe de spus.... Incep cu "mi-e dor", continui cu "te ador" si inchei cu "te iubesc".
Si lacrimile si-au facut din nou aparitia, la primul cuvand rostit de tine...ti-am auzit vocea si am inceput sa plang, am simtit o durere, nu erai langa mine....nu te asteptam in casa, nu te vedeam...Imi e dor de tine!
Dorul e un sentiment greu de definit... Dorul inseamna sa te gandesti cu placere si in acelasi timp cu tristete la fiinta iubita, cand ea nu-ti este aproape. Dorul e semnul unei trairi intense, e in acelasi timp duiosie si durere, un foc ce-ti arde inima, o boala care te sfarseste. Dorul inseamna transfigurarea fiintei iubite in absenta ei, e dovada prezentei ei de nesters in sufletul si constiinta ta. Dorul e un sentiment greu de descris...
Mi-e dor de tine!
Te iubesc, te iubesc, te iubesc Claudiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu