duminică, 26 septembrie 2010

Oare de ce? Oare pentru ce?.....

''Trebuie sa îţi răspund la întrebările de mai sus.....Cred ca ar trebui sa te gândesti înainte de a întreba...Dar...Am sa îţi răspund printr-o singura fraza: Pentru ca persoana la care am ţinut a fost cum a fost ...,''Oare de ce?''.Îmi pun si eu aceeaşi întrebare ...nu pot sa cred ca am mai putut avea încredere într-o persoana care m-a minţit ,probabil am făcut o greşeală...o mare greşeală.....Oare de ce?Oare  a meritat?...Întrebări fără răspunsuri....Si...când stau si mă gandesc ...oare merită sa mă mai  gândesc...Nu! Categoric nu!De ce sa pierd timpul cu oameni care nu merită...Intr-un final m-am trezit brusc din vis...Aceste întrebări erau doar în visul meu....totul a fost un vis.Ştiam ca tu nu eşti genul care sa spună minciuni si lucruri neadevărate.Nu puteai fi tu.Categoric nu!...nu tu..''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu