marți, 5 iulie 2011

Multumesc pentru amintiri!

Buna dragii mei, mii de scuze ..nu am mai scris de 3 zile, nu pentru ca nu am avut timp,ci pentru ca am patruns intr-o lume a frumosului, absolut frumos! Cartea " Multumesc pentru amintiri'' scrisa de Cecelia Ahern , autoarea bestsellerului mondial ''P.S. Te iubesc'' este minunata!  ''Multumesc pentru amintiri'' este al cincilea roman al sau , a ocupat primele locuri si este un roamna minunat!Din pacate, nu am  reusit sa il citesc in intregime...dar cu siguranta o sa reusesc sa il termin de citit. Dar...pana atunci..m-am hotarat sa nu parasesc blogul...sa scriu , pentru ca in felul acesta ma detasez de tot si patrund in lumea in care sa simt cu adevarat fericita! Sa iti spui propriile povesti , sa scrii si sa iti asculti constiinta cum te indruma sa spui mai multe...in asa fel incat uiti de realitate. Este minunat sa scrii si sa asculti ce iti dicteaza inima. Sa spui adevarul si sa te simti mandru de ceea ce spui. A compune versuri, povesti si cel mai important a scrie propria poveste si propriile ganduri  care iti trec prin minte, este absolut minunat, ceva cu o mare valoare, poate pentru multi dintre voi ...a scrie pe blog inseamna a insirui niste imagini si a scrie lucruri copilaresti. Dar...pentru noi, care chiar iubim sa compunem , sa scriem, sa ne marturisim blogului, prietenului  nostru , inseamna  ca pretuim ceea ce cladim aici, pe blog. Am simtit ca am parasit blogul cateva zile...simteam ca se asterne praful ..chiar daca am lipsit de aici cateva zile..Ce o sa se intample oare, cand o sa fiu plecata pentru 1 luna, chiar 2...praful o sa se asterne in mai multe randuri pe blogul meu? Nu , nici vorba...o sa fie relaxanat, blogul meu va intra in vacanta , pentru putin timp. Dar ..pana atunci , sa ne dezvaluim tainele noastre! Pentru ca asta inseamna blog! Sa creezi o pasiune pentru ceea ce scri, sa te trezesti si sa doresti sa scri in continuare ...sa uiti pentru doar cateva minute de realitate. Pot spune cu adevarat, cand e vorba de lectura si scris sunt prima! Sa compun si sa citesc gandurile altora sau poate propriile mele idei e minunat! O lume a mea! Dar..dragii mei, am revenit si am explicat motivul. Salutari tuturor si vacanta placuta in continuare. Ps: Asta se intampla cand intram in vacanta , uitam de blog....suntem ocupati cu distractia. Avem nevoie si de repaus....!
Pe curand, dragii mei bloggeri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu