sâmbătă, 9 iulie 2011

Si...am terminat de citit cartea ''Multumesc pentru amintiri'' scrisa de Cecelia Ahern. O carte minunata, superba, extraordinara....O poveste de viata impresionanta...cate lucruri poate indura o femeie, pierderea unui copil pe care ti-l doresti atat de  mult inseamna o pierdere a proprieie tale vietii, ingroparea sufletului. Nimic nu este mai dureros decat pierderea fiintei pe care ti-ai dorit-o si  care intr-o clipa numai este.Moartea unui copilas care nici macar nu a apucat sa vada lumina , nici macar nu a apucat sa se nasca....dureros pentru o femeie!  Cat de mult inseamna o simpla transfuzie de sange si cat de mult te ajuta o persoana sa iti revi. Un roman despre dragoste si puterea de a depasi situatii limita. O poveste de plans..dar o iubire adevarata. O carte superba, impresionanta ...Mereu in sufletul meu...nu o sa uit niciodata aceasta carte...care a ocupat locul intai in topul preferatelor mele carti. Mereu frumoasa.....
Imi este dor sa o mai citesc o data....cu toate ca abia am terminat-o de citit. Extraordinara!
Multumesc pentru amintiri!
Am citit aceasta carte cu o mare placere si iubesc aceasta carte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu