joi, 11 august 2011

Si daca ar fi sa privesc inapoi, n-as regreta nimic!

Nu regret nimic, pentru ca te iubesc
Nu am sa regret niciodata, pentru ca mereu te voi simti in inima mea
Nu am regretat nimic , pentru ca te-am iubit.

Simt, cum traim in singuratate
Tu, vrei sa ma alungi din suflet
Iar, eu, vreau sa te scot din mintea mea
Dar...ne amagim , prea tare
Nu o sa reusim, sunt convinsa!

Ne iubim  prea mult...
Ne este teama de adevar, de realitate
Nu recunoastem ce simtim,
Ne purtam ca doi copii,

Nu lasam visele sa devina realitate
Simtim teama de singuratate,
Suntem pierduti in antichitate,

Traim intr-o lume necunoscuta,
Simtim o iubire placuta,
Cautam o scrisoare pierduta.

Exprimam cuvinte de iubire
Ne lasam cuprinsi de intuneric,
Si simtim un gol in suflet
Un gol imens.
De singuratate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu