marți, 1 mai 2012

Unic si special!

Azi, 1 mai , stateam si ma gandeam ca nu ti-am multumit pentru ziua si seara superba de  ieri si pentru faptul ca ai fost alaturi de mine.... Seara, m-am intins langa tine... Te priveam cum dormeai si ma emotionam cand iti priveam ochii. Tremuram pentru ca iti simteam pielea atat de aproape...Te-am privit minute, ore in sir , fara sa iti spun ceva....M-am apropiat si mai mult de tine si te-am strans de mana. Suav, cu ochii inchisi.....In secundele alea mi-as fi dorit sa fie pentru totdeauna, si asa o sa fie, puiut ...pentru totdeauna!
Vocea ta avea un timbru obisnuit, dar special. Ti-ai lasat capul putin intr-o parte si te-am privit din nou. In privirile tale se citea fericirea, iubirea, calmul, bunatatea si dragostea in lumea ce ne inconjoara. De obicei , cand privirile mele le intalneau pe ale tale, mi le intorceam zapacita. Insa atunci n-am simtit nici urma de timiditate. Timp de saizeci de secunde sau chiar mai bine, am privit tinta in ochii tai. Am fost fericita si inca persista acest sentiment de fericire....In cele din urma zambind, am rostit 2 cuvinte: " Te iubesc". Mi-a trecut brusc prin minte ceea ce se numeste " sinceritate" , aceasta expresie a fetei , sugera sinceritatea si dragostea , iubirea si puritatea..... Stiam ca aceste 2 cuvinte sunt rostite cu cea mai mare iubire si cu cea mai mare sinceritate.....Expresia fetei mele si a fetei tale spunea totul....Erai atat de unic cand dormeai, atat de sincer, atat de suav, atat de MINUNAT!
Sincer....iti simt prezenta in tot corpul meu, te simt mereu prezent langa mine si asta imi da putere. Imi e dor de momentul acela  cand ma treceau fiori prin tot corpul .Imi este dor sa iti aud glasul, imi e dor de zambetul acela care imi accentua puternic sentimentele...In fiecare dimineata te aud de la mari departari si glasul tau ma tulbura, iti vad chipul si chipul tau ma stapaneste....chpiul omului minunat , caracter puternic , de admirat , chipul omului pe care il iubesc mai mult pe zi ce trece....
In aceste ore, petrecute alaturi de tine, am fost invaluita intr-o senzatie de nedescris, o senzatie de plutire, ceva ce nu am mai simtit niciodata. Aceasta clipa a fost de nedescris..
Tu ai vazut ce MINUNAT esti? Cum nimeni nu mai zambeste ca tine? Cum nimeni nu mai stie sa priveasca asa ca tine? Ai observat ce ochi mirifici ai? Nimeni, dar nimeni nu mai e ca tine, pe lumea aceasta! TU, esti unic si special...Ai un mod special de a privi lucrurile ...Ai un mod special de a gandi, ai in tine talente pe care inca nu le-ai descoperit, Tu....esti minunat , puiut! Tu esti atat de special....Si stii ce e ciudat? Ca nu realizezi asta. Nu realizezi ca nimeni nu are ochi ca ai tai, zambet ca al tau , chip ca al tau.... Nu realizezi ca despre tine vorbesc. Da, despre tine..cel care stai in fata calculatorului si citesti aceasta....Unicul om, despre care as avea de umplut pagini intregi...si el stie asta!  Tu, tu dragul meu...esti omul cel mai minunat pe care l-am cunoscut vreodata ! Cel mai minunat!
Te iubesc , pui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu