luni, 11 februarie 2013

Special.

Un singur barbat de pe pamant m-a invatat ce-nseamna dragostea, un singur barbat are ceva atat de special pentru mine incat nu as putea trai fara el si a devenit trup din trupul meu si suflet din sufletul meu. Ii simt supararile ca stropii de metal topit pe inima, ii simt zambetele fericite ca adierea racoroasa a marii, ii aud glasul ca ciripitul pasarelelor, ii savurez mangaierile ca binecuvantarile unui inger...
Un singur barbat m-a invatat ce-nseamna dragostea si doar pentru el si iubirea lui traiesc!
Sunt multe feluri de a-ti arata iubirea si la tine am descoperit cel putin cateva zeci. Am invatat sa-ti ascult inflexiunile speciale ale glasului care imi dezvaluie ceva special in inima ta, am invatat sa-ti urmaresc jocurile privirii ca sa-mi dau seama cand ti-e dor de mine, am invatat fiecare gest, fiecare atingere a ta si stiu acum ce inseamna fiecare.
Dar mai ales am invatat sa te iubesc exact asa cum esti, pentru ca esti perfect... pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu