marți, 26 februarie 2013

You and me.

Ca tot vine 1 martie in curand...
Te iubesc ! Tu esti singurul lucru bun care mi s-a întâmplat în viată.Te iubesc pentru că existi ,te iubesc pentru că îmi esti aproape ,te iubesc pentru ceea ce esti, iubesc sufletul tău , iubesc zămbetul tău ,iubesc privirea ta ,iubesc la nebunie să te sărut ,te iubesc cu fiecare secunda ce trece din viața mea. Te iubesc atunci când plângi, te iubesc atunci când razi , te iubesc cu toată fiinta mea , te iubesc atunci când dormi, te iubesc atunci când nu esti lângă mine, te iubesc si mai mult când esti lângă mine, te iubesc pentru că îmi umpli viața de fericire. Te iubesc pentru ca esti pur si simplu minunat , pentru ca esti pur si simplu adorabil, pentru ca esti pur si simplu "tu si eu- you and me".
Te iubesc!
Apropo...ti-am spus cat de mult te iubesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu