miercuri, 15 mai 2013

Iubirea mea.

Este cald in bratele lui. Este bine. Sunt zile in  care imi lipsesti enorm de mult...sunt zile in care stai intiparit in toate colturile sufletului meu si mintii mele. Sunt zile in care te vreau langa mine mereu. Astazi de altfel, sunt "cu botic" asa cum spui tu... Nu esti aici si imi e greu...Dar ma intareste speranta si credinta in Dumnezeu.Sunt nopti in care plang pana la epuizare,adorm suspinand si doar eu stiu ce greu si apasator este.Dumnezeu mi-a daruit forta si incredere sa merg mai departe, mi-a daruit speranta ca intr-un viitor cat mai apropiat ne vom lega pe vecie, ne vom spune un sincer si un frumos "Da" in fata lui Dumnezeu, vom jura un legamant etern. Abia astept sa te vad pui! Te iubeste mult mult gugustiucul tau!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu