joi, 9 mai 2013

Si pot spune, ca imi este dor...un dor "nebun"!

Mi-e dor de mare, de soare, de plaja, de nisipul fierbinte pe care il simteam printre degete, de zorii diminetii, de rasaritul si apusul soarelui...Mi-e dor de aerul proaspat al fiecarei dimineti de pe faleza, mi-e dor de portul Constanta, de plimbarile prin apa de un albastru fermecator...Mi-e dor sa ma plimb desculta pe nisip, sa adorm pe plaja, sa simt mangaierile soarelui si sa ascult briza marii. Mi-e dor de tot ce inseamna "vara", mi-e dor de vacantele lungi, care uneori pareau eterne, alteori pareau scurte si treceau  mult prea repede....Mi-e dor de cateva saptamani sau ma multumesc cu cateva zile pe faleza...langa iubirea mea...Abia asteptam sa ne relaxam pe malul marii...sa privim cu detasare spre mare, sa ne bronzam ,sa alergam pe nisipul fierbinte, fin, sa simtim printre degete firele de nisip...sa simtim ca avem timp si pentru a ne relaxa si distra... Asteptam concediul, cu nerabdare!
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu