duminică, 6 noiembrie 2011

Dăruiește zâmbetul tau!

Amintirile îmi luminează viața!

Nu e deloc ușor să priveşti cum lumea cuiva se prăbuşeşte…. cum sentimentele celor dragi se imprăștie și aduc numai tristeșe și melancolie.
O urmă de regret , un glas firav, stins, un ecou care răsună in mintea mea: " oare,asa a fost sa fie ?",o pierdere de momente minunate, magice, pline de viata si de frumusețe, o lacrimă căzuta pe obraz si prelinsă până in adâncul sufletului, o urma de tristețe, o mahnire, o ușoară durere , o umbră de pesimism , o gandire negativa,  o stare de neliniște, un moment de sinceritate, o imensă pierdere….toate acestea sunt lucruri care au o importanță deosebită pentru mine, sunt cuvinte care imi provoacă o durere ușor modelată de sufletelul meu, despre care nu știu nici azi , de ce origine este. Ma gândesc că singurele lucruri pe care le mai am sunt lacrimile, sunt visele și speranțele…..sunt de  partea optimismului! O ușoară umbră de tristețe imi acoperă sufletul si nu il lasă să simtă bucuriile vieții, clipele magice, frumusețea anotimpurilor și tot ce inseamnă lumea. Dar singura rază de speranța care imi rămâne este zâmbetul….am invațat să dăruiesc zâmbete unui străin , pentru el s-ar putea să fie singura rază de lumină și de căldură pe care a vazut-o azi! Aș vrea să vad oameni fericiți peste tot, să privesc și să nu mă mai satur, sa admir și să strig in gura mare. Da! Există in lumea asta fericire! Vreau să văd lumină și fericire pe fețele tuturor! Așadar, dragi mei cititori, dăruiți mereu zambete altora, un zâmbet , un simplu zâmbet, poate aduce fericire și poate lumina viața multor persoane!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu