duminică, 27 noiembrie 2011

In momentul acesta zambetul este un reflex pe care nu il pot controla.......

Dragii mei, nu am mai scris de ceva vreme...ocupata, plictisita? Nu, nicidecum...oboseala pot sa spun ca si-a spus cuvantul de asta nu am ma reusit sa scriu  zilnic sau macar la 2 zile, pentru ca m-am simtit epuizata. Pot sa recunosc ca sunt cea mai fericita, sunt mandra de  sentimentul ce ma stapaneste in momentul de fata, un sentiment de implinire, de fericire, bucurie, admiratie , etc....
Dar..cum stateau lucrurile inainte...? Probabil va intrebati cum am reusit sa ajung de la o stare la alta...acum cateva saptamani scriam numai despre melancolie , regrete, deprimare, suferinta, pierdere, etc...dar....?Ma simt cum nu se poate mai bine....fericita e putin  spus....
 Da, recunosc cu cea mai mare sinceritate ca am avut o perioada extraordianar de proasta, o perioada de deprimare totala, de neliniste, de dezamagire, o perioada pot spune nu neaparat dificila, dar o perioada care m-a ajutat sa ma maturizez foarte mult si sa imi dau seama ce insemna cu adevarat sa indragesti oamenii care chiar merita, oameni care chiar te ajuta sa te maturizezi si sa privesti viata cu alti ochi...sa o privesti din perspectiva ei reala, nu imaginara sau asa cum ai vrea tu.....daca te straduiesti , imposibil sa nu reusesti!
Perioada aceasta de neliniste , caci suna mult prea dur termenul deprimare....a avut efecte cred eu , atat pozitive cat si negative....unde e plus , trebuie sa existe si minus, spre exemplu ma lua somnul numai pe la ora 7, 8 dimineata datorita faptului ca imi pierdeam timpul , orele de somn gandindu-ma si plangand. Imi spuneam in momentele astea ...Doamne, in ce perioada traiesc , de ce am ajuns, asa? In ce jungla am ajuns?  De ce dau numai de oameni deprimati, nelinistiti, obositi de a cauta argumente. ...? Si...am crezut ca o sa imi treaca si mie la un moment dat , insa spre bucuria si spre linistea sufletului am reusit sa imi revin....stiam , optimismul ma caracterizeaza! Si asta e foarte bine....deci , dragii mei cititori optimismul trebuie sa se afle inaintea pesimismului....Inainte , imi era greu sa spun ce ma doare si incercam sa ma prefac ,ascunzand chiar si celor care imi sunt dragi , si pe care ii iubesc, insa foarte greu imi iesea aceasta mica prefacatorie. Simteam cum ma rupt treptat de cum eram eu inainte , de ce era al meu.....Imi doream sa ma intorc in timp si sa ma opresc acolo unde imi doream , adica in locurile amintirilor....imi spuneam in momentele de deprimare , nu se poate insa, nu stiu ce sa mai fac, chiar nu stiu......asa imi spuneam mie. Dar...Slava Domnului, sunt atat de bine incat nu pot exprima asta , am tot ce imi doresc , si cand spun tot ce imi doresc nu ma refer la lucruri materiale, nu ma intereseaza, nu sunt materialista ...tot ce ma intereseaza sunt persoanele dragi , cele pe care le iubesc nespus de mult...sufletul meu avea nevoie de asemenea oameni si tocmai de ceea ce ai nevoie, aia primesti....importanta este fericirea , nu lucrul material...nimic din ce avem cu noi aici , pe pamant, fac referire la lucruri materiale.....nimic nu luam cu noi...dar momentele frumoase, amintirile,fericirea , iubirea din viata noastra , astea vor ramane mereu scrise acolo sus undeva....De ce sa nu recunosc , sunt si eu mai "slaba" uneori, in momentele de neliniste , ma rugam la Dumnezeu sa nu imi fure speranta ca totul o sa fie bine ....si am avut incredere si nu a facut-o.....Dumnezeu stie de ce ne da totul...trebuie doar sa avem incredere si sa primim ceea ce ne da ca totul este spre binele nostru.....Dumnezeu nu vrea raul nimanui, cum am mai spus ...toate sunt date cu un scop in viata.


Pentru oamenii minunati la care fac referire de cand tot scriu in caietul acesta cu file albe , pe care le-am umplut cu lacrimi de fericire, iubire, melancolie, suferinta.....important este ca am incredere si stiu ca impreuna mergem mai departe. Multumesc in primul rand lor si bineinteles blogspotului, care ma asculta de cateva luni , chiar daca nu mereu ma simt intr-o stare foarte buna...toti avem la un moment dat momente mai putin bune, asa ca ....fac si ele parte din viata noastra! 

Sa revin la subiect , cum spuneam mai sus , pentru persoanele minuante la care fac referire in unele postari de pe blog.....: Sa fiti fericiti dragilor, sa va iubiti , sa va respectati mereu , dragostea voastra sa fie mai puternica pe zi ce trece .... Va doresc sa pastrati vie dragostea voastra si sa va priviti in ochi toata viata, asa  cum o sa o faceti si in ziua in care o sa deveniti o familie.
Pentru voi cea mai mare admiratie! Cei mai minunati si mai frumosi! Va iubesc si va apreciez pentru ceea ce sunteti!
 Ce frumos e sa zambesti , nu-i asa?
Pe curand , dragii mei cititori!
ps. Impresionanta melodie...in acelasi timp SUPERBA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu