sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Tăcerea e tăcere!

Trebuie să examinezi atent lucrurile , așa cum sunt și nu așa cum speri să fie. O dată ce renunți la manipulare și control, trebuie să abandonezi ideea că : „ea se va schimba , voi fi și eu fericit”. Poate că ea nu se va schimba niciodată. Trebuie să te oprești să mai incerci și trebuie să inveți să fii fericit oricum. Există multă suferină in viață și poate că singura suferința care poate fi evitată este cea care provine din incercarea de a evita suferința. dar …sincer, nu mi-a fost niciodată teama să sufar , chiar mă incită ideea că existența mea atât de bine pusă la punct in aparență , să fie zdruncinată puțin. Clar , ce nu te omoară, te face mai puternic și in plus o experiență nouă nu strică niciodată…..este adevărat timpul șterge ….dar , el, știe să păstreze , ca nimeni altul ,ceea ce nu trebuie pierdut!
Regret uneori faptul că nu pot exprima ceea ce gândesc și aleg tacerea…..regret pentru că știu , că ar fi putut să fie altfel. Dar…deși regret, nu pot schimba nimic, căci  tăcerea e tăcere, greșelile sunt greșeli, iar altfel nu inseamnă intotdeauna  bine sau mai bine, cuvântul „altfel”, e altfel și atât ..nimic mai mult.
Cred că sunt bine…ma resemnez cu ideea că am greșit alegând tăcerea , …e greu  și cel mai rău, e că doare.
Concluzia?
Deciziile mele…..tacerea mea…regretul meu…..
De-aș putea aș da timpul inapoi …. nu mă pot resemna ca alții….eu nu pot …și eu nu sunt alții.
Unele persoane nu mai apreciază ceea ce au, ci apreciază ceea ce nu au. Admirația, promisiunile , respectul, toate au căzut in boala irecuperabilă a trecutului. Acum e tarziu, sa mai adaug ceva la tot ce a fost frumos … sau depanat atatea amintiri,atatea ganduri frumoase ,atatea clipe minunate intr-un timp asa de scurt…..
Dragii mei,  mana scrie , sufletul dictează!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu