duminică, 12 decembrie 2010

''50 de lucruri.....''

1.sunt o fire sensibila
2.urasc minciuna
3.nu ma pot dezlipi de telefonul mobil
4.nu dau mare importanta internetului
5.ador inghetata
6.stau ore in sir la televizor
7.imi place sa ma plimb cu rolele
8.iubesc iarana si vara
9.cand e  vara vreau sa fie iarna si cand e iarna vreau sa fie vara:))
10.nu suport pitipoancele
11.sunt fana Adela Popescu
12.as petrece ore in sir in capitala tarii, in Bucuresti.
13.imi place sa vorbesc limba franceza.
14.iubesc Franta, francezii si tot ce tine de ea.
15.as  vorbi franceza toata ziua....:X
16.ador literatura universala.
17.masina preferata: Volkswagen Touareg jeep:X
18.ador fructele
19.iubesc marea si soarele
20.sunt fana a filmelor de comedie.
21.sunt in zodia berbec si nu cred in astrologie.
22.petrec foarte mult timp citind carti ...pt ca imi dezvolt imaginatia
23.nu pot pleca de acasa fara servetele nazale in buzunar:))
24.nu plec fara umbrela din casa,indiferent de vremea de afara<nu se stie niciodata>:))
25.colectionez servetele
26.am o multime de ursuleti de plus .....ii ador:X
27.ador esarfele....de cate ori am ocazia imi cumpar cate una.:P
28.am multi prieteni/prietene....si sunt o fire optimista
29.nu judec pe nimeni ....nu avem dreptul sa judecam...
30.imi place sa vorbesc si limba spaniola...am invatat de mica sa vorbesc spaniola...
31.ador sa cant la chitara(nu am ma cantat de mult:p)
32.vreau sa studiez dreptul
33.vreau sa ajung avocata
34.recunosc....vorbesc foarte mult ....multe ore in sir fara sa ma opresc...uneori imi dau seama ca intrec limita :))
35.imi place sa impodobesc bradul de Craciun alaturi de familie ascultand colinde
36.daca as avea ocazia as pleca la Paris.
37.intotdeauna ma gandesc la trecut, prezent si viitor.
38.in curand vreau sa ma inscriu la canto.
39.nu plec niciodata in excursii fara aparatul foto....;)
40.imi place sa imi petrec timpul liber in parc, cu prietenii ....natura si peisajele ma relaxeaza si incerc sa ma detasez .
41.imi place sa desenez...
42.ador ciocolata si jeleurile
43.iubesc cainii :X
44.am foarte mare incredere in produsele naturiste, si le recomand.
45.mi-ar place sa am o casa pe malul marii.....
46.as vrea sa conduc un Touareg:X
47.recunosc, ma uit la telenovele
48.imi place Istoria Frantei
49.intotdeauna am senzatia ca uit ceva cand plec la scoala...:))
50.mai sunt multe de spus....dar cred ca ajung....:P:P:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu