vineri, 24 decembrie 2010

Un nimic-O imensa bucurie..

Ne-am intrebat de multe ori: ce  inseamna cuvantul ''nimic''.....Oare am primit raspuns la aceasta intrebare?
Am realiza ca in viata unele lucruri sunt nimicuri.....dar nu este tocmai asa pentru ca.. aceste nimicuri ne imbogatesc vitata si ne fac fericiti.....''Lucrurile mici iti fac viata mai frumoasa'''...Oare ne-am gandit ca asa este....?De multe ori nu realizam ca micile bucurii ne fac viata frumoasa si vesela.......Dar acum stand si scriind ma gandesc ca este importnat sa spui numai un cuvat...este de ajuns un simplu''multumesc'' care iti da puterea sa mergi mai departe si sa simti ca acel cuvant semnifica mult pentru tine.....Asa sunt aceste bucurii pe care le primim.....Oare de ce unii le numesc ''nimicuri''?Probabil, pentru unlele persoane aceste vorbe nu sunt decat niste simple nimicuri.....oare de ce?Totul reprezinta falsitatea acelei persoane si egoismul....Nu intelegem ca in viata nu avem nevoie de cadouri imense ci de cele  mici , ele imbogatesc viata omului.

......dar nu putem judeca pe nimeni...nu avem dreptul sa judecam...fiecare are dreptul de a alege si de a decide cum ii este mai bine...dar nu se poate sa consideram atat bucuriile mici, cat si cuvintele simple niste nimicuri...Din aceste ''nimicuri'' pe care asa le numesc unii,am invatat sa trec cu brio peste obstacolele vietii avand-i alaturi pe cei dragi mie....am invatat ca nu trebuie sa judec pe nimeni,ca nu trebuie sa am aceeasi parere ca si altii....ci ca un mic cadou conteaza mult...gestul conteaza .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu