sâmbătă, 4 decembrie 2010

Cel mai frumos Craciun!

Iarna!Craciunul!....Ce poate fi mai frumos de atat?
....Imi amintesc si acum..Craciunul petrecut impreuna,era frumos...tu plin de sperante ,eu plina de ganduri si vise....Speram ca intr-o zi visul pe care mi-l aminteam tot timpul sa devina realitate.Stateam amandoi la fereastra si priveam cum fulgi mari de nea cadeau unul cate unul si asa imi aminteam cum se pirde cate un pic din acel vis ....caderea fiecarui fulg de nea imi amintea de visul care ma facea fericita. El se gandea oare la ce? Eu ma gandeam ,oare la ce? Aceste intrebari ni-le puneam uitandu-ne unul la celalalt. Oare se poate ca visul sa devina realitate? Era o intrebare pe care mi-o puneam tot timpul....Dar....in timp ce priveam la fulgii mari de nea...am auzit o simpla fraza: '' Noi doi ne aflam printre acesti fulgi de nea, asa incepea totul ca intr-un vis....Noi in mijlocul zapezii , fericiti, impliniti si plini de viata.'' Aceste cuvinte au insemnat mult pentru mine....Nu ma gandeam ca el poate spune aceste vorbe care ii dadeau puterea de a merge mai departe.El ma avea pe  mine....Eu il aveam pe el.Totul ne lega.O zi langa el ...reprezenta o viata langa persoana iubita.Dar inca nu imi venea sa cred....Stiam ca aceste vorbe sunt spuse din suflet si reprezinta mare iubire pe care mi-o poarta. Dar ....in timpul in care a spus aceste cuvinte ,eu mi-am intors ochii spre el...si el spre mine.Ne uitam unul la altul si asa incepea totul  ca intr-un vis.......
........Zapada , brazii , luminile , fulgii de nea , globurile , beteala, bradul impodobit.....Totul era minunat.Noi impreuna si tot ce ne lega era iubirea si faptul ca in curand soseste rodul iubirii noastre.....prima fiinta inocenta din viata noastra, primul nostru bebelus , o fiinta care ne umplea viata de fericire....eram cei mai fericiti parinti....si ne spuneam oare cum.....''totul s-a intamplat ca intr-un vis''.....In urmatoarele zile, zapada se asternu-se ca un covor alb de cristale...totul parea a fi  un vis ..... in clipa in care a sosit cea mai iubita si draga fiinta ,primul nostru copilas, o fiinta plina de viata ....o fetita pe nume: Andreea Georgiana,era cel mai dragalas copil, era cel mai frumos dar pe care il primisem de Craciun.Un dar minunat de Craciun, un dar care mi-a umplut sufeltul de fericire.....atat mie cat si lui.Ne simteam cei mai fericiti oameni ....un Craciun cu adevarat frumos.Primul Craciun petrecut alaturi de micuta Georgiana....eram in sfarsit o familie fericita ......in sfarsit visul se implinise .....Dupa doi ani, micuta Georgiana incepuse sa umble, si sa strige mama ,tata....Aceste cuvinte ne umpleau viata de fericire....eram cu adevarat fericiti...El fericita ....Ea fericita!.....Un Craciun cu adevarat fericit!....El fericit, ea fericita!Micuta Georgiana fericita si mereu alaturi de parintii care o vedeau in fiecare zi cum creste.Un adevarat si frumos dar de la Dumnezeu!Cel mai frumos dar!..Ce poate fi mai frumos de atat?Sarbatorile de iarna pe care le ptreceau impreuna cu copilasul lor,totul era minunat!O familie fericita ,in jurul bradului plin de cadouri.

<O poveste de viata imaginara ,  dar care poate fi reala>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu