joi, 22 martie 2012

Marti!?

In fiecare zi imi este dor de tine!
Acum , la 18:45...
Si maine, si poimaine, si ...mereu!
Telefonul tau m-a facut fericita!
Of...nu stiu, de ce sunt atat de sensibila! Ma atasez enorm de mult de persoane. Pun suflet in orice fac, orice spun, in orice vad. Mi-e dor de tine!
Acum cateva zile m-am trezit la 6:00 si am vazut ca aveam 2 apeluri pe telefon. Eram convinsa ca o sa fie unul de la tine. Ieri am avut un feeling ca azi o sa ma suni, sa ma intrebi ce fac. Imi amintesc perfect, ca nu ti-am raspuns, pentru ca am ramas fara cuvinte. Eram fericita! M-am intins din nou printre asternuturi si simteam mii de fluturasi in stomac. Toata ziua am fost vesela, fericita! Ma simtea...nu am cuvinte! Am trait cu gandul ca o sa te vad, ca o sa te strang in brate.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu