joi, 22 martie 2012

Minunat! Imi era dor de vocea ta! Un simplu telefon mi-a schimbat ziua, mi-a schimbat starea de spirit.Acel telefon m-a trezit din visul minunat....a fost superb! Ti-am auzit glasul...glasul acela care ma linisteste....6 minute si 40 de secunde cu tine la telefon....Mi-ai spus ca iti e dor de mine! M-au cuprins fiorii....Vocea ta mi-a lipsit mult...Vocea ta, care ma face sa ma simt in mii de feluri, vocea aceea calda, care ma linisteste. Tot ce vreau este sa iti aud vocea, sa te simt aproape de mine... Ma suni in fiecare zi, vorbim in fiecare zi, cred ca m-am obisnuit cu vocea ta, m-am obisnuit ca cineva sa ma sune in fiecare zi sa vada ce fac, sa vorbeasca cu mine. Cred ca m-am obisnuit cu atentia ta, cu privirea ta , cu zambetul tau, cu vocea ta....cu totul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu