sâmbătă, 17 martie 2012

Vreau....

Vreau sa ma simt din nou fericita....
Vreau sa stiu ca sunt fericita....Cu adevarat!
Mi-e dor sa ma simt stransa in brate...
Mi-e dor sa ma simt in inima si in mintea cuiva.
Mi-e dor de zambetul meu de odinioara!
Mi-e dor de melodiile alea vechi si faine.
Mi-e dor de primavara.
Vreau mesaje de noapte buna ...sa ma trezesc dimineata si sa le citesc, sa stiu ca ai dormit cu gandul la mine.
Vreau sa iti aud vocea....
Sa iti privesc ochii...
Sa stiu ca esti bine...
Sa plecam undeva departe , sa ne inchidem telefoanele si sa uitam de lume chiar si pentru cateva secunde.
Sa nu mai privim inapoi, ci doar inainte.
Sa fim fericiti!
Sa nu regretam nimic din ceea ce am facut.
Sa privim cu incredere inainte
Sa nu ne pese de parerea altora....
Sa fim noi.
2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu