vineri, 9 decembrie 2011

Gânduri...adunate si dăruite!

Când mă pretindeam precoce, lumea a răspândit că sunt precoce. Când făceam pe leneşa , s-a zis că sunt leneşă. Când mă prefăceam că nu sunt in stare să scriu un roman, lumea zicea că habar nu am să scriu. Când am stimulat indiferenţa m-a catalogat drept o tipă indiferentă. Dar....când, fără să vreau, am inceput să mă vait că sufăr, a răspândit zvonul că doar mă prefac. De fapt , ce rost mai are.... De fapt nu am nimic. Lumea s-a scrântit......Si am ajuns la concluzia că părerile oamenilor sunt părerile lor  şi cu asta am spus totul despre oameni şi părerei.....Dar tot ce contează sunt persoanele minunate care mi-au influenţat viaţa intr-un mod favorabil şi minunat!  Sunt  oamenii valoroşi din viaţa mea.... Si, acum ......sa vă mărturisesc gândurile mele adunate ..dăruite ţie, cititorule! Invaţa , din ele, te vor ajuta in viitorul apropiat!

     Invaţă ceea ce ştie magicianul şi nu ţi se va mai părea magie.
     Orice rău ar fi  să-i faci altcuiva, fă-ţi-l întâi ţie insuţi.
      Fă ceea ce ai visat intotdeauna să faci şi nu va mai rămâne loc pentru regrete.
      Pentru orice intrebare imaginează-ţi  cel mai ciudat răspuns, total opus celui la care te-ai putea aştepta. Oare este valabil?
      Unii spun să înduri, unii spun să slujeşti, unii să te detaşezi. Dar cine iţi spune să găseşti ceea ce este cu adevărat bine pentru tine?
      Să inveţi inseamnă să descoperi ceea ce ştiai deja. Să faci inseamnă să demonstrezi că , intr-adevăr , ştii.  Să-i inveţi pe alţii inseamnă să le aminteşti că şi ei ştiu, la fel de bine ca şi tine. Sunteţi, cu toţii, invăţăceii, muncitori, invăţători.
       Fiecare persoană, intâmplările vieţii tale, toate sunt cu tine pentru că tu le-ai atras inspre tine. Ceea ce alegi să faci cu ele este treaba ta.
       Cel mai bine ştii să ii inveţi pe ceilalţi lucrurile pe care tu insuşi trebuie să le inveţi cât mai bine.
       Sinele este Viaţă, Iubire, acel Ceva Magnific din  centrul fiinţei tale. Sinele nu cunoaşte limitările impuse de spaţiu-timp , la fel cum nu cunoaşte tot ce inseamnă griji, temeri sau credinţe in viaţa ta. 
       Pentru a aduce ceva in viaţa ta, imaginează-ţi că este deja acolo.
       Eşti liber să iţi schimbi dimensiunea cunoştiinţei la intâmplare , prin invăţături sau la voinţă. Nu iţi este insă permis , să refuzi să exprimi viaţa. 
       Nu există o problemă care să nu iţi lase un dar după ce trece . Cauţi problemele pentru că ai nevoie de darurile lor. 
        Destinul nu te forţează să mergi intr-o direcţie pe care nu vrei să o urmezi.Tu eşti cel care alegi. Destinul tău este in mâinile tale. 
         Eşti o fiinţă a luminii. Ai venit din lumină, te vei intoarce in lumină....la fiecare pas , te inconjoară lumina fiinţei tale nelimitate. 
         Continuă să eviţi problemele,  şi nu vei fi nicodată cel care le-a depăşit.
          Nu ţi se va trimite niciodată o dorinţă fără să-ţi fie dăruită şi puterea de a o realiza. S-ar putea insă să fie nevoie să depui  efort pentru aceasta. 
          Ti-ai dat propria viaţă ca să ajungi cine eşti astăzi. A meritat?
          Nimeni nu poate ajuta la rezolvarea unei probleme dacă problema este că persoana ce trebuie ajutată nu vrea să găsescă rezolvarea.
          Motivul existenţial pentru care nu ai primit răspunsuri este că nu ai pus intrebările.
          Nu este nevoie să lupţi ca să trăieşti  potrivit dorinţelor tale. Trăieşte cum vrei şi plăteşte preţul necesar.
          Viaţa EXISTĂ. Acolo te duci atunci când ai nevoie de vindecare, alinare, energie, perspectivă.
           Principiile se schimbă greu, pe nesimţite, şi nu ştii niciodată că s-au schimbat până când, la un moment dat , ceva ce inainte era bine, acum nu mai pare a fi aşa.
             << Invăţături pentru suflete avansate- Richard. Bach.>>



















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu