vineri, 9 decembrie 2011

Imi e dor.......


Mi-e dor la ora asta tarzie in noapte…Mi-e dor atat de tare  de trăirile pe care le-am simţit vinerea trecută , de peisajele pe care le-am admirat, mi-e dor de patul meu din camera aceea de pensiune de la etajul trei, de plapuma călduroasă, mi-e dor , chiar mi-e dor! Imi e dor de tot ce am trăit şi am văzut alături de ei...imi e dor până şi de fereastra camerei mele de la etajul 3, de balconul acela minunat , de masuta care ma inspira să compun , de orele târzii la care adormeam noaptea , nu vroiam sa petrec timpul dormind intr-o camera si intr-o atmosfera minunata, nu vroiam sa irosesc timpul dormind, imi propuneam să stau cât mai mult trează pentru a putea admira liniştită si fericită frumosul din jurul meu. Fiecare minut , fiecare secundă aveau o importanţă deosebită, savuram fiecare secundă, fiecare clipă.....Imi e dor , imi e atât de dor de TOT.... Incerc să mă  zaresc acolo printre fulgii mari de zapada…să privesc fulgii de zăpadă cum alunecă uşor unul câte unul, să ii privesc de la balconul camerei mele , de ape fereastra aceea mare şi plină de inteles, conturată in mintea mea… Imi e dor de momentele când simţeam  cum in casă miroase a mâncărică caldă, pregătită cu drag , de floricele, mirosul proaspăt de fericire , de iubire, intelegere, atmosferă plăcută ….Imi e dor! In casă atmosfera era aşa de placută , ne simţeam atat de bine…toul era plăcut… Sufletul meu zburda din nou printre firele de nisip ale amintirilor. Si mă gândesc că mi-e dor....
Inchid ochii şi simt cum in suflet mi se strecoară nevoia acută  de a mă intoarce in acele locuri minunate , imi e dor de mirosul de lemn uscat , mi-e dor de tot ce inseamna aer , ploaie , cer senin , mi-e dor de tot ce am trăit şi am uitat să mai trăiesc cuprinsă de monotonia zgomotului . Simt cum inima imi tresare când mă gandesc la cât de frumos a fost.....

Am fost impresionată de ceea ce am vazut, referitor la filmul Black.
Viaţa e ca o ingheţată. Bucură-te de ea inainte să se topească!
Filmul Black este o dramă terifiantă despre putere , voinţă, cunoaştere, lumină şi intuneric. Despre posibil şi imposibil, despre fericirea de a-ţi dedica viaţa altcuiva. Personajele acestui impresionant film sunt memorabile , povestea gravitează in jurul unei fete care se naşte oarbă, surdă şi mută, care provine dintr-o familie instărită, şi in jurul unui profesor – psihiatru care se leagă pe viaţă, dintr-un soi de ambiţie christică....se leagă de fetiţă şi transformă un suflet rătăcit , inconştient , intr-un om cu conduită , cu cunoştiinţa supremului dar pe care l-a primit numit VIAŢA!
Din punctul meu de vedere , există foarte multă suferinţă in viaţă şi poate că singura suferinţă care poate fi evitată este cea care provine din incercarea de a evita suferinţa.
 Iar profesorul psihiatru  care ajută  sufleţelul rătăcit şi căruia redă VIAŢA , prey
zintă , după părerea mea că tot ceea ce a făcut  pentru fetiţă reprezintă, un DAR, in care a pus suflet : „Succesul nu poate veni in urma unei munci făcute silit, ci in urma unui lucru in care ai pus suflet.
Cel mai impresionant şi mai frumos film! In viaţă trebuie să invăţăm să spunem  DA şi să acceptăm cu cea mai mare incredere ajutorul oferit de alţii, totul este dat din inimă şi spre binele nostru. Sprijinul, increderea, puterea, optimismul, curajul de a infrunta viaţa şi de a merge mai departe , de a spera că totul o sa fie bine …..sunt lucruri cu o semnificaţie importantă…ma fac mai puternică şi mai increzătoare decat eram inainte.
Ceva ce am invatat astazi de la acest film… NIMIC nu este IMPOSIBIL in viaţa…Cuvantul impoibil trebuie sa se transforme in POSIBIL…..Totul este posibil daca ne dorim cu adevarat!

 Ps. Imi doresc sa retraiesc  acea liniste pe care o simteam , linistea interioara de care am atata nevoie acum. Imi doresc sa retraiesc misterul care plutea in aer si care imi patrundea simturile facandu-mi sufletul sa vibreze …ce vremuri  frumoase! Acum simt doar dorul!
Multumesc! In primul rand pentru inviatatie, cine stie daca ajungeam vreodata sa vad locurile acelea...M-am simtit foarte bine! In al doilea rand , multumesc pentru filmul minunat, am ramas placut impresionata, am invatat multe lucruri favorabile din acest film....am reusit sa inteleg ca nimic nu este imposibil in viata , totul este posibil, bineinteles, daca iti propui acest lucru....un film impresionant si foarte bun!  In al treilea rand , multumesc pentru  TOT! Imi cer scuze ca nu am spus personal aceste vorbe şi mai devreme.......dar , mai bine mai tarziu decat niciodata!
Multumesc dragii mei!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu