sâmbătă, 31 decembrie 2011

Si a mai trecut un an....

Sincer...Nu suport despartirile, deci nu ma simt pregatita sa ma despart de anul asta , dar niciodata nu am fost si probabil nici nu voi fi. Nu suport sfarsiturile, chiar daca stiu ca dupa orice sfarsit urmeaza un nou inceput...Dar asta e, timpul nu il putem opri in loc, pentru nimic in lume.Ultima zi din acest an  este gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2012 este aproape sa isi deschida primele file albe , necunoscute. Asa, ca nu pot decat sa va urez, sanatate, fericire, iubire, impliniri pe toate planurile si multe realizari. Un an nou fericit! La multi ani! 
Pot spune ca anul 2011 a fost un an minunat, cu bune, cu rele, a fost un an in care am strans foarte multe amintiri, am trait clipe minunate alaturi de persoane MINUNATE! Desi, in momentul de fata simt ca ma despart cu greu de acest an in care am trait momente frumoase, imi e greu si putin teama de un nou inceput, desi acest inceput poate aduce momente mult mai frumoase...Si ajungem din nou la cuvantul atasament, ce pot sa spun...M-am atasat si de acest an,asa cum ma atasez si de persoane, imi e greu sa ma desprat de el... Dar, intotdeauana orice inceput are si un sfarsit, iar orice sfarsit are un nou inceput...asa ca asa este. Trebuie sa ne obisnuim cu trecere timpului...suntem doar in trecere aici pe pamant...timpul trece, viata trece.
Dar...fara pareri de rau....Imi doresc multe de la anul ce o sa vina, importante sunt prioritatile...
Sper sa absolv cu brio clasa a XI-a si sa incep cu brio clasa a XII- a.
Sper sa reusesc  sa trec cu brio scoala de soferi si sa  obtin carnetul de conducere.
Sper sa trec cu bine examenele ce ma asteapta anul acesta.
Si mai sunt multe...toate se vor realiza in timp...
Si nu in ultimul rand, doresc sa am parte eu si familia mea, de multa sanatate ca e mai importanta decat toate!
 An nou fericit , va doresc tuturor! Multa sanatate, impliniri, bucurii si fericire. La multi ani 2012! Sa fie un an mai bun pentru toata lumea! La multi ani cu sanatate!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu