sâmbătă, 25 iunie 2011

Durere si alinare.

M-am trezit brusc, cu o durere de cap insuportabila! Dupa o noapte, in care nu am dormit deloc..era firesc! Acea durere de cap imi provocase o stare de melancolie, imi simteam buzele uscate si doream sa ajung la bucatarie sa beau un pahar cu apa...totul simteam ca se rupe ...aveam doar acea durere insuportabila si greu de alinat. Doar la tine ma asteptam sa o opresti, stiam ca tu o sa reusesti...Dar ce puteam sa fac? Tu nu erai aici, nu erai langa patul meu, pe perna mea...?Nu imi puteai lua durerea, nu ma puteai ajuta cu nimic. Pentru simplu fapt ..ca nu erai lanag mine. Dar, inima imi spunea ca o sa apari din clipa in clipa. Atunci m-am intins in pat si am simtit un val de caldura acoperindu-mi fata si am inceput sa ard..stiam despre ce este vorba...era febra, pe care nu o suportam, dar nu aveam incotro. De ce totul se petrece cand nu esti tu? De ce simt nevoia sa te strig? De ce nu pot opri singura durerea? De ce tu esti alinarea mea? De ce nu ma apuca aceasta durere cand esti langa mine? De ce totul e perfect cand suntem impreuna? Multe intrebari care imi '' alergau'' prin minte..si toate aveau un singur raspuns: Pentru ca tu esti totul pentru viata mea. Cand pleci , firul se rupe si ajung sa nu mai suport durerile. Plecare ta inseamna suferinta pentru mine, chiar iti place sa vezi cum sufar? Chiar nu iti doresti sa imi alini durerea? Oricum...stiu ce imi vei spune daca te sun: Iubito, ia o pastila si nu vei mai simti nimic. ...Dar cine credea ca e asa de simplu? Numai el credea ca acea pastila ma ajuta  si imi alina durerea.Dar nu e asa, pastila vietii era EL. Pastila aceea imi alina durerea....el o putea indeparta de langa mine si numai el putea sa fie cu adevarat alinarea mea. Il iubeam si poate din cauza suferintei am capatat aceasta durere...Dar ce as putea sa fac?
Oare...un simplu sms face ceva. Sms-ul cuprindea doar cuvintele: Pastila esti tu. Am nevoie de tine. Nu vreau sa mai sufar, am suferit destul...Spune ce ai de spus si daca iti e indiferent lasa-ma odata pentru totdeauana. Macar ma obisnuiesc cu idee ca nu ne mai leaga nimic. Si intr-o clipa, am simtit un vald de lumina coborand peste mine, am simtit ca este el cel care ma iubeste si nu ma lasa.....Era el cu adevarat ...stiam ca o sa vina. Mi-a pus mana lui calda pe frunte, si am simtit cum imi ia durerea cu mana.Stiam!Eram convina! Tu esti , pastila de care vorbeai? Atunci mi-a raspuns: Da, am venit si voi ramane aici langa tine. In acel moment o raza de lumina a coborat in camera mea si am simtit ca il iubesc cu adevarat, am uitat de durere si in sfarsit m-am ridicat din pat si am coborat scarile ajungand in sufragerie. Acolo, asezati pe canapea...am discutat ce inseamnam unul pentru altul.Mi-a spus doar atat: '' Eternitate si iubire pura''. Atunci ne-am privit atat de inocent, incat am simtit ca totul era un vis. Dar..nu! Nu avea cum! Eram doar noi..pe canapeaua din sufragerie si priveam cum lumina felinarelor de pe strada patrunde in casa. Atat pot spune: Te iubesc si multumesc ca ai grija de mine!

Ps: Nu uita ca noi impreuna, nu avem nevoie de pastile. Tu esti pastila mea, eu sunt pastila ta! Iti multumesc ca existi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu