miercuri, 29 iunie 2011

Ce a fost, a fost!

Si ai plecat..si am sperat ca te intorci!!!!
A fost ce a fost!
A ramas ce a ramas!
Am uitat ce a fost!
Am cazut si m-am ridicat!
Am privit inainte si am sperat!
Am ajuns la concluzia ca oricat mi-ar pasa mie ...altora s-ar putea sa nu le pese..
Am reusit sa gasesc persona potrivita
Am reusit sa imi amintesc cum eram inainte
Nu am uitat ce mi-ai spus candva
Nu o sa dezvalui secretul tau, nimanui!
Nu sunt asa.
Nu ai reusit sa iti dai seama cine sunt cu adevarat!
Dar..nu meritai sa afli!
Nu te judec, ca nu am dreptul sa judec pe nimeni.
Nu suport sa fiu mintita..si tocmai asa s-a intamplat!
Bine ca am reusit sa imi dau seama...
Dar...ai stiut ca ce ma doare cel mai tare  e minciuna...ai stiut ca nu suport sa fiu mintita si ai facut-o!!
Stiai ca sunt o persoana directa!
Stiai ca spun adevarul in fata...nu vorbesc pe la spate!
Dar.....asa a fost sa fie!
Poate ca asa e cel mai bine!
Sa nu iti faci griji in privinta secretului pe care mi l-ai incredintat...
Nu o sa il dezvalui....chiar daca ma doare ce ti s-a intamplat...
O sa ajungi la momentul in care o sa te rogi sa te ajut
Nu o sa te refuz ...pentru ca sti ca nu suport sa fac rau si sa vad o persoana suferind....
Chiar daca e cel mai rau dusman ...o sa il ajut sa se ridice...
Pacat ca nu ti-ai dat seama cine sunt....
Acum este prea tarziu....Am uitat ce a fost si acum sunt alta!
Nu pot decat sa iti urez succes in continuare...
Acum....mi-am gasit calea in viata si destinul meu s-a schimbat ....
Sunt fericita ...si mi-as dori ca si tu sa iti gasesti fericirea pe care o cauti
M-as bucura pentru tine...poate ca aceste randuri te ajuta sa reflectezi...
Nu vreau sa crezi ca am scris aceste randuri ca sa te fac sa iti aduci aminte cum ai fost..Nu !!
Nu!Doamne fereste! Vreau doar sa vezi realitatea...Sa te trezesti si sa ajungi la concluzia ca minciuna doare.
Nu am scris aceste versuri, cu intentia de a te face sa suferi, din contra ..vreau sa privesti viata cu alti ochi , sa uiti cum ai  fost candva ...si sa ajungi sa iti gasesti fericirea!
Pentru ca intr-un fel sau altul , meriti sa gasesti fericirea si sa crezi cu adevarat in ceea ce esti.
Sper sa iti fie de folos aceste randuri...scrise la repezeala....dar scrise din suflet...
Nu iti port ura..chiar vreau sa pastram legatura , ca fiind cei mai buni prieteni!Sper sa ramanem prieteni adevarati...si sper sa aflu numai lucruri bune ...
Cu drag, a ta prietena....:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu