sâmbătă, 25 iunie 2011

Trandafirul minune!

Oare de ce imi suna asa cunoscut numele tau? Aaa...
Pentru simplu fapt, ca esti al meu,sau pentru ca ne-am cunoscut sub umbra nucului din fata casei tale?
Stiu..suntem perfecti, minunati.
Trandafirul de la tine este dovada dragostei noastre. L-am pastrat pana s-a ofilit si inca mai pastrez petalele portocalii in cutiuta aia atat de draguta, rosie si plina de iubire. Trandafirul ....parfumul lui, legamantul pe care il facusem in fata casei tale, pe bancuta de langa nucul acela atat de verde si sub cerul senin semifica tot efortul si dragostea noastra formata in doar 3 saptamani. Trandafirul semnifica iubirea noastra puternica si totul s-a petrecuta atat de repede. Sper sa pastrez petalele trandafirului in cutiuta rosie , toata viata. Deschid cutia zilnic pentru a simti mirosul trandafirului inca proaspat. De cate ori trec pe langa nucul acela verde, ma gandesc la tine si la trandafirul care ne-a legat o poveste frumoasa de iubire. Iti simteam parfumul de la distanta chiar daca nu privieam inainte. Erai asa de minunat, asa de elegant si simteam ca esti cu adevarat sensibil la ceea ce spuneam. Aveai momente cand erai timid, la inceput, nu ne cunosteam foarte bine ..dar simteam ca ceva ne leaga, simteam ca ne cunoastem de o viata si...asa a inceput totul...ca intr-un vis care a devenit real. Parfumul trandafirului imi da puterea sa merg mai departe si sa te simt mereu prezent langa mine.Chiar daca trandafirul s-a ofilit , inca il simt proaspat si viu in suflet ..iar minunata cutia unde am asezat petalele inca mai miroase a proaspat ...petalele au ramas neschimbate si pure atata timp cat iubirea noastra triumfa!
Ai grija de tine!
I miss you!
 Cu dragoste, al tau trandafir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu